Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystajšc ze strony wyrażasz zgodę na używanie Cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglšdarki. Możesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce... Więcej informacji
 

Założenia współpracy

KONTAKT

Każdą sprawę powierzoną nadzoruje znany Klientowi z imienia i nazwiska pracownik Kancelarii. 
Jest on personalnie odpowiedzialny za informowanie klienta o postępach w realizacji zlecenia. 

Możliwe jest ustalenie stałych wizyt konkretnego radcy prawnego lub adwokata w siedzibie Klienta.

Wykonywanie poszczególnych czynności związanych ze stałą obsługą w siedzibie firmy Klienta, względnie wykonywanie stałych dyżurów jest standardowym rozwiązaniem przyjmowanym przez Kancelarię stosownie do życzenia Klienta.Z przyczyn praktycznych, takich jak dostęp do fachowej literatury, specjalistycznych programów komputerowych oraz obecność specjalistów z różnych dziedzin prawa - sugerowanym rozwiązaniem jest wykonywanie większej części czynności związanych ze stałą obsługą w siedzibie Kancelarii i prowadzenie współpracy przede wszystkim w oparciu o środki łączności elektronicznej. 

DECYZYJNOŚĆ

Klient ma pełna wiedzę o wszystkich działaniach Kancelarii dotyczących powierzonej nam sprawy. 
Klient ma możliwość podjęcia decyzji dotyczącej środków prawnych i skali ich zastosowania.

W przypadku reprezentowania Klientów w postępowaniach, na bieżąco informujemy o zdarzeniach mogących mieć wpływ na ich sytuację prawną i przedstawiamy warianty kolejnych działań procesowych. 

ELASTYCZNOŚĆ

Podstawowym założeniem obsługi Klienta jest indywidualne podejście do każdego Klienta i każdej sprawy dlatego warunki współpracy, wynagrodzenie i termin jego zapłaty nie są sztywne - podlegają negocjacji